• Σ’ αρέσει το καλό φαγητό; Επισκέπτεσαι χώρους εστίασης; Θέλεις να μας πεις πώς πέρασες; Ανακάλυψες το κατάλληλο site. Μίλησε μας για την εμπειρία σου από τις επισκέψεις που έχεις πραγματοποιήσει. Τι σου άρεσε αλλά και τι δε σου άρεσε. Ξεκίνα και γράφε για τα καλά, αλλά και αυτά που σε έκαναν να μουτρώσεις. Θα εκτιμήσουμε την αμερόληπτη κριτική η οποία θα έχει γραφτεί με τον προσωπικό σου τρόπο γραφής, έκφρασης και ύφους. Μην κάνεις copy paste ένα κείμενο που διάβασες κάπου αλλού. Αφενός θα το καταλάβουμε κι αφετέρου δε θέλουμε αυτό από σένα.

  • Η ποιότητα του φαγητού μετράει. Οπότε ξεκίνα από αυτή. Σου άρεσε η χ σάλτσα; Δεν ταίριαζε η γαρνιτούρα; Το κρέας δεν ήταν όπως το ζήτησες; Θες να προτείνεις συγκεκριμένα πιάτα που σου άρεσαν ή να υποδείξεις αυτά που δε σου άφησαν και τις καλύτερες εντυπώσεις; Μαρτύρα τα. Θα βοηθήσεις και το εστιατόριο να γίνει καλύτερο αλλά και τις επιλογές αυτών που θα σε διαβάσουν, έτσι ώστε, να ξέρουν τι να προτιμήσουν και τι να αποφύγουν.

  •  Συνέχισε με το service του καταστήματος. Η εξυπηρέτηση που απολαμβάνεις σαν πελάτης είναι βασικό στοιχείο της συνολικής εμπειρίας της επίσκεψής σου. Δεν κράτησε το επίπεδο που του αρμόζει; Οι σερβιτόροι ήταν πολύ διαχυτικοί μαζί σου; Δεν μπήκαν στην ψυχολογία σου; Δε σου πρότειναν πιάτα; Κατάδωσέ τους. Όμως, ταυτόχρονα, εκθείασέ τους, αν σε έκαναν να αισθανθείς άρχοντας. Η αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρουν κι ένας καλός λόγος από τους πελάτες, είναι η ανταμοιβή τους.

  • Πάμε στη διαμόρφωση του χώρου, την άνεση και την καθαριότητα που συνάντησες. Δε μας ενδιαφέρει η αναλυτική περιγραφή της διακόσμησης. Ούτε η μάρκα από τα πλακάκια στο πάτωμα. Ούτε καν ότι οι κουρτίνες είχαν χρώμα μπορντωροδοκόκκινο. Με μια απλή αναζήτηση τα βρίσκουμε όλα. Πες μας για την αίσθηση άνεσης, αν ταίριαζε με το ύφος του μαγαζιού, αν αισθάνθηκες πασάς στα Γιάννενα, ή αν άκουσες όλα τα κους – κους από τα διπλανά τραπέζια. Πέστα όλα. Αποσκοπούμε στην άριστη αμφίδρομη σχέση πελάτη – ιδιοκτήτη. Αν δε διαβάσει τα πάντα για τον χώρο του, το ‘’παιδί’’ του δεν μπορεί να συνεχίσει να προσφέρει άριστες υπηρεσίες ή να βελτιωθεί όπου χρειάζεται.

  •  Τέλος του φαγητού. Φθάνει η ώρα της πληρωμής. Σκέψου αντικειμενικά. Άξιζε τα λεφτά του αυτό που έφαγες, σε συνδυασμό με την εξυπηρέτηση και τον χώρο; Ήπιες πολύ, οπότε ανέβηκε το ποσό που πλήρωσες; Προσπάθησε να γίνεις συγκεκριμένος, έτσι ώστε να δώσεις στον μελλοντικό επισκέπτη να καταλάβει που θα κυμανθεί χρηματικά. Μη μιλήσεις αόριστα (είναι φτηνό ή ακριβό) διότι δεν έχουν όλοι το ίδιο budget να διαθέσουν για φαγητό. Γίνε συγκεκριμένος, κράτα την απόδειξη για καλό και για κακό και υπολόγισε πόσο στοίχισε ανά άτομο, με ή χωρίς τα ποτά.